woensdag 2 januari 2013

Allereerst uiteraard de Beste Wensen voor een Gezond en Creatief 2013!!

Heel veel heb ik niet kunnen doen zo rond de feestdagen maar het een en ander is toch wel rondgekomen. Vandaag ook heel wat plannen maar de heer des huizes strooide roet in het eten. Hij is met de bedrading bezig en dat betekende geen stroom op mijn naaizolder. Daar ik niet graag hele kledingstukken met de hand naai maar wat anders gaan doen.

Wel al even af maar nog niet op mijn blog met jullie gedeeld deze vrolijke Olifant van Farbenmix. Verder gaan we hier nog van een paar vrije dagen genieten zodat we er maandag weer fris tegenaan kunnen.


Hoop dat jullie ook mooie dagen gehad hebben en ook nog even nagenieten. Na het weekend weer meer regelmatigere updates (1 van de 4 goede voornemens aan mijn zijde).

Denise

1 opmerking:

Sandra zei

Voor jou ook de allerbeste wensen!

Kijk even op mijn blog: je hebt de give-away gewonnen!