maandag 8 oktober 2012

Favoriete Stof -- My favourite fabric

Soms heb je van die stoffen waar je helemaal weg van bent. In mijn geval deze velvet (of is het geschoren rib?) met leuke konijnen. Bonte kleuren en heerlijk te naaien. Maar goed ook want ik heb nog genoeg stof liggen om er nog een paar in andere maten te maken. Je kunt de overgooier hier en hier vinden

This hard to get velvet bunny fabric is one of my alltime favourites and the good news is.... I have plenty more to make some of these in other sizes. You can find the pinafore here

8 opmerkingen:

Mariette zei

Leuk jurkje, ik heb die stof ook nog liggen. Ik blijf 'm prachtig vinden en durf er eigenlijk de schaar niet in te zetten ;-))) Wat is dat voor band wat je onderaan hebt gebruikt als ik vragen mag? Staat erg leuk!

Stoffenjunkie zei

Gewoon de schaar inzetten hoor, het is zo'n fijn stofje, naait heerlijk weg.

Tja, het bandje, dat is een goeie. Heb het laatst gekocht, 1 meter op karton maar er zit eigenlijk geen naam bij.

Ik kocht het omdat ik het er leuk uit vond zien. Het lijkt wel iets op bolletjesband maar dan plat en vrij fijn.

Steffi zei

Leuk jurkje en stoff.I like it and I have a question: Which patroon you used for this dress? Dank u wel!

Groetjes,Steffi

Stoffenjunkie zei

Hi Steffi,

I don't know what size you need? You can alter Oona (Farbenmix pattern) a little and for smaller sizes there are a lot of similar ebook PDF patterns for sale on Etsy and Dawanda.

Denise

Nicole Claudia zei

Inderdaad een saupervrolijk mooi stofje!!

In het DaWandaboekje sta jij er volgens mij net als ik twee keer in. Éen keer het shirtje en zo'n kaartkiekje met jezelf.

Groetjes, Collie

Sandra zei

Oh jaa, wat een prachtig stofje! Mooi jurkje heb je ervan gemaakt!

Sacha zei

Heel mooi! Is het niet een Oilily stofje? Het komt me zo bekend voor...

Mama Deborah zei

Heel erg leuk!