dinsdag 9 augustus 2011

Voorpagina ---- Frontpage Dawanda

Wow, kijk net op Dawanda en wat zie ik daar!!!

Echt wel gaaf, goed aan de statistieken kon ik nog niets zien en het is de iets minder bezochte Engelse voorpagina maar de vreugde is er niet minder om. Een hele eer... :)

Heb nog wat meer foto's later vanavond of morgenochtend. De jongens zijn vrij en ondanks dat ik af en toe nog wat gemaakt krijg op de machines komt het er niet van om het op mijn blog te plaatsen.

Just visited the Frontpage of Dawanda and guess what!!!

Very cool to see, can't see any difference in my stats yet but still quite an honor. :)

Will have som more pictures to show later this evening or maybe tomorrow. Keep neglecting this blog, kids are free for the summer and although I get somethings done they don't seem to make it onto my blog...



3 opmerkingen:

Danielle zei

Idd. een hele eer! Ik snap dat je daar blij mee bent. Nu hopen dat je verkopen gelijk stijgen, haha!
groetjes DAnielle

zibdoes zei

wat een eer zeg!!!
geniet ervan.
Ik vindt het altijd erg leuk om je blog te lezen!!!

Stoffenjunkie zei

Haha, Danielle. Dat zou leuk meegenomen zijn al mag ik over de afgelopen maand niet klagen. ;-)

Zibdoes, leuk om dat te horen. Sorry, het was wel een beetje stil de laatste tijd op mijn blog. Bestellingen, kinderen vrij, schilderen en behangen. Het leven zat me in de weg. :)