donderdag 11 augustus 2011

Rood met witte stippen --- Red and White Polka Dots

Ik kreeg laatst een verzoekje voor een rood met wit gestipt mutsje afgebiest met groen. Bij rood en groen krijg ik altijd een beetje de kerst kriebels. In mijn gedachten wordt het dan alweer bijna een kerstmutsje maar naarmate ik vorderde begon ik het toch heel erg te waarderen en het zag er gelukkig toch niet zo kerstachtig uit. Omdat de stofjes nog op mijn kniptafel lagen heb ik er meteen nog 2 gemaakt. Ze zijn in 2 maten in mijn shop te bestellen: Click




Recently someone asked me to make her a little bonnet from Red and White polkadots with a green binding. Combinations of red and green always make me think of Christmas and that is not what the litle hat was for. hile cutting and sewing the little thing it became more and more clear to me, not all combinations of red and green scream Christmas. As I still had the fabric on my cutting table I decided to make 2 more. I've listed them in 2 sizes in my shop here: CLICK

Geen opmerkingen: