zaterdag 21 mei 2011

Pureh treasure......

Zo af en toe kun je het gewoon niet laten liggen. Kwam voor een redelijke prijs deze stoffen tegen en in de tijd dat ze verkocht werden was ik te laat. Beter laat dan nooit want ze liggen nu hier op mijn tafel... :) Nog geen idee wat ik er van maken ga, voorlopig nog even lekker van genieten in de kast denk ik maar. Vindt het dan ook niet zo heel erg dat ik de nieuwste stof van Farbenmix deze keer gemist heb.




Zijn verder weer druk op de 2e verdieping aan de gang, alles is gestuukt vanmiddag ga ik het plafond op de overloop witten zodat we de verlichting in ieder geval weer op kunnen hangen. De rest kan pas als de deuren, kozijnen en raamkozijnen geschilderd zijn, nog een flinke klus want het is al aardig oud en lang niet allemaal netjes glad meer. Gelukkig heb ik een lieve schoonmoedeer die regelmatig even langskomt om te helpen. Samen werken is altijd leuker dan in je uppie.

Geen opmerkingen: