maandag 16 mei 2011

Het kan nog kleiner...... setje in maat 44

Met een beetje nostalgie een nog kleiner setje gemaakt (is mijn oudste echt zo klein geweest...), het is een maatje 44 geworden van Fuchs jersey van Farbenmix. Omdat de kleuren toch al op de machine zaten en ik de patronen nog getekend had liggen het setje meteen ook nog in maat 50-56 van de Zwergenverpackung gemaakt (niet op de foto maar afgezien van de maat hetzelfde als die in maatje 44).






Nu hoog tijd voor groter werk, een zomerjas in maat 134 voor mijn jongste. Dat wordt nr 37 uit Ottobre 3-2010 en in tegenstelling tot in het blad ga ik hem wel met een katoentje voeren.

Groetjes Denise

1 opmerking:

Inge zei

lief stofje
lijkt wel poppensetje zowat

Zag trouwens net pas je vraag van maart over de coverbinder *oeps* sorry
Hier toch nog het antwoord ;)
Die ik erop heb zitten is een universeel model die je via ebay kunt kopen. Er zit dan geen plaatje onder maar ik heb deze over kunnen nemen en die had er zelf een plaatje onder gemaakt.
Scheelt volgens mij 80 tot 90 euro.
Je hebt ze in verschillende breedtes, deze wordt denk ik net geen centimeter breed.

Als je op sancho zoekt naar coverbinder of binder kom je een hoop info tegen.
groetjes en nogmaals sorry voor het late antwoord.