zondag 24 april 2011

Mijn eerste Antonella...

Vandaag hebben we qua verbouwing een rustdagje ingesteld. Hadden we absoluut verdient en zeg nu eerlijk.... Van dit weer in april moet je even genieten.

Dat hebben we gedaan en daarnaast ben ik nog even mijn zoldertje opgeslopen en heb deze Antonella voor mezelf gemaakt. Kan nog wel wat zomershirtjes gebruiken dus er komen er (wanneer ik er tijd voor heb) nog wel wat meer.

Eerder gebruikte in Antonia en dan met een paar maten vergroten, nu dan toch maar overstag en het echte patroon besteld. Mijn favoriete shirt erbij gelegd en een paar kleine dingen aangepast (minder diepe hals, kleiner mouwsgat, bredere schouders) en hop inelkaar gesjeesd. Ben erg tevreden over het halsbiesje en niet geheel onbelangrijk, hij zit als gegoten.





Groetjes Denise

Geen opmerkingen: