vrijdag 22 april 2011

Druk aan het werk....

In huis, heb mijn opslagkamertje (jaja, de echte verzamelaar heeft daar een aparte kamer voor anders struikel je enorm over die stapels stof) leeg moeten maken. Deze was aan de beurt om geisoleerd te worden en gestuuct. Nu aan mij de schone taak om alle kozijnen en deuren te schilderen, de schuine wand van behang te voorzien en plafond en wanden te witten. Dan alleen nog laminaat erin en dan kunnen mijn lapjes verspreid door het halve huis weer een mooi plekje vinden in een prachtige opgeknapte kamer.

Tegelijkertijd is ook de overloop en badkamer aan de beurt, we doen vrijwel alles zelf dus je kunt je voorstellen dat het naaiwerk er de laatste weken flink bij inschiet helaas. Wel heb ik dit jasje nog vergeten te plaatsen.







Roos 5006 in maat 80 met Roodkapje borduurtjes van Luzia Pimpinella

Na 1 mei leggen we de verbouwing weer even op pauze tot de volgende fase en hoop ik met iets meer regelmaat wat te kunnen laten zien. Hoop dit mooie paasweekend wel lekker van het mooie weer te genieten.

FIJNE PASEN GEWENST!!!!!

Groetjes Denise

2 opmerkingen:

Sabine zei

Ondanks de vele werkzaamheden toch wel weer een leuk jasje!
Nog veel succes met de werken en prettige paasdagen teruggewenst!

groetjes,
Sabine

Zussies zei

Wat een prachtig jasje, complimenten!! Succes met de verbouwing en fijne Pasen!