woensdag 15 december 2010

Alweer een Amelie, ditmaal gemaakt van een gestipte fleece van Stenzo. Gemaakt in maat 110-116, geborduurd met een hertje uit de serie Deerstar van Huups.





Weer een stukje dikke stof uit de kast, er is nog steeds weinig verandering te zien in de kast maar ook als ik het niet zien kan moet er inmiddels plekjes en gaatjes in de kast vrij komen. Nog even flink volhouden en dan kunnen er straks weer wat nieuwe zomerstofjes komen, beginnen met zomerkleding doe ik nog maar even niet. Fleece ruimt sneller op dan een lapje zomerkatoen... :)

Groetjes Denise

3 opmerkingen:

Nicole Claudia zei

Wat een leuke stippel Amelie. Die zal lekker dragen.

Bij mij ook nog steeds geen gat te zien in de kast. Terwijl ik toch een 3-delig setje heb gemaakt voor Bridget, 2 cocktailjurkjes voor Kirsten & Co en een fleecetrui voor Ramon. Inmiddels een kerst-Willemientje geknipt voor Bridget en een Engel-jurkje voor het kerststuk bij Bridget op school... waar blijven die gaten???

Ik hou nog maar even vol...

Groetjes, Collie

Juffrouw Tuttebel zei

Onzettend leuk met de applicatie erop.
Gewoon zo doorgaan er komt vanzelf ruimte in de kast:-)

Groetjes Arjanne

Mirella zei

wat een leukerd zeg !! blijft leuk dat patroon he