zondag 24 oktober 2010

Voor nu even de laatste...

Voor nu even de laatste jas, heb er nog eentje geknipt liggen maar wil nu toch graag weer eens wat anders maken. Deze week zal er niet veel uit mijn handen komen want de jongens hebben vakantie en zijn deze week allebei jarig. Hier hoort zelf gemaakte taart bij dus ik heb nog wat te doen.

Maar goed, hier dus nog een Roodkapje winterjas. Ditmaal op verzoek in een fuchsia ribje.







Net als de vorige versierd met bandjes en een maat 116 van Roos 3023.

Groetjes Denise

3 opmerkingen:

Woon - Geluk zei

Deze vind ik erg mooi geworden! En de borduurtjes van Roodkapje blijven leuk!
Waar haal jij de tricot of boordstof voor de boorden vandaan? Ik ben ook op zoek naar mooie boordstof maar ben nog niet geslaagd......
Groetjes Cindy

Stoffenjunkie zei

Overal en nergens. Als ik geluk heb (zoals bij deze jas) kan ik een mooie kleur vinden bij de stoffenwinkel hier om de hoek. Ze hebben best veel keuze maar evengoed lang niet alle kleuren en helaas erg weinig streepjes etc.

Voor de vorige jas kon ik er niet slagen, ook in Utrecht zat de goede kleur er echt niet bij. Uiteindelijk heb ik bij een vriendin in haar voorraad een kleur gevonden die bij de jas past.

Online kun je vast ook veel boordstof vinden maar daar vind ik het nadeel van dat de kleuren op het beeldscherm vaak toch iets afwijken waardoor het net niet bij de stof past.

Groetjes Denise

Mirella zei

mooie jas zeg !! de vorige vond ik ook heel mooi !!
prachtige kleur en borduurtjes !!