vrijdag 24 september 2010

Een vreemde bezoeker...

Kwam ik in mijn huiskamer tegen. Erg klein nog en heel droog. Ik heb hem maar meteen opgepakt en naar de gracht achter gebracht. Vraag me nog steeds af hoe hij bij ons terecht gekomen is.



Op mijn zolder heb ik ook niet stilgezeten, het volgende project is een jeans uit de Ottobre (nr 28 uit herfst 2008) voor Ryan. Het is nl weer herfst in zijn kast, bijna alle broeken zijn of te kort en als ze wel lang genoeg zijn vallen de gaten in de knieen. Ben al een heel eind maar alle toeters en bellen komen er op (zelfs de riemlussen die ik altijd graag weglaat), hopelijk kan ik hem van het weekend hier nog plaatsen en past hij Ryan ook. Het model is eigenlijk zonder elastiek maar ik denk dat ik er toch wat in zal moeten verwerken.

Groetjes en een fijn weekend!!

Denise

1 opmerking:

Fran zei

ooooh kijk nou daar is mijn prins gebleven ik was hem al kwijt.
En nu jij hem in de gracht hebt gegooid zal ik wer opnieuw moeten zoeken.

Liefs Fran