dinsdag 24 augustus 2010

Zwergenmix winter jasje

Heb een lief klein winterjasje gemaakt, normaal krijg ik het niet voor elkaar om zo vroeg met de winter te beginnen maar met het weer deze maand was dat geen probleem.



Het model is een iets veranderd vestpatroon van Zwergenmix van Farbenmix. Ik heb er iets meer jaslijn aan gegeven. Het is een maatje 74-80 maar valt redelijk ruim. Niet zo heel erg want als de mouwen omgeslagen worden staat dat ook best pittig.






Borduurtjes komen van Kleiner Himmel.

Groetjes Denise

7 opmerkingen:

Emily & Connor- made by Mama zei

sehr süß :)
LG Maya

Unknown zei

Geweldig! Ik vind hem heel erg schattig en stoer tegelijk.
Groeten Renate

Nathalie zei

prachtig!
waar heb je hem nu mee gevoerd?

groetjes nathalie

Stoffenjunkie zei

Hoi Nathalie,

Hij is gevoerd met een roze soort voeringsstof (weet de naam niet), die houdt veel maar niet alle wind tegen. Daartussen zit nog fleece, 2 lagen bij het voor en achterpand. De mouwen en de capuchon met 1 laag fleece anders wordt het zo propperig bij die kleine maatjes.

Groetjes Denise

Nathalie zei

Hoi Denise,

Is die roze voeringsstof ook gevoerd of is dat gewoon dunne stof...
Kijk die voering weerhoud me ervan een winterjas te maken voor mijn dame maar het is toch eigenlijk wel erg leuk!

Groetjes Nathalie

Stoffenjunkie zei

Dat is gewoon een dunne voeringgstof maar niet die gewone, die laat meer wind door dan deze. Gewoon in de winkel proberen hoeveel lucht er door komt.

Succes hoor en het is niet echt moeilijker dan een zomerjasje hoor.

Groetjes Denise

Mascha zei

Wat een ontzettend leuk jasje! Mascha