donderdag 5 augustus 2010

Terug uit Frankrijk...

Dat zijn we alweer even. Inmiddels is alles weer op orde en is het eerste kledingstuk alweer klaar. Deze gaat morgen even op de foto. Op vakantie een nieuw fototoestel gekocht alleen nog niet de moed gehad om deze te installeren op mijn bijna antieke laptop. Foto's van dit toestel laten dus nog even op zich wachten.

Op vakantie natuurlijk de bij toeval ontdekte stoffenwinkel binnengelopen en een vakantielapje meegenomen. Hieronder "mijn buit":



Het appellapje kwam ik helaas van de week ook tegen in de webshop van Dekkersstoffen. Ach ja, iedere keer als ik hem in de kast tegenkom blijft het in mijn hoofd toch echt het Franse lapje. Het witte is een kunstleer die mijn oudste gekocht heeft voor zijn bootje. Het is de bedoeling dat het bankje in het samen met papa gebouwde bootje bekleed wordt met deze lap.

Groetjes Denise

1 opmerking:

Siempie zei

Leuk lapje is dat he ;-) Hij ligt hier ook te wachten op volgend jaar zomer, ik kocht hem bij de stoffenkraam in Sliedrecht; als ie maar leuk is toch?

Simone