zondag 16 mei 2010

Weer eens iets anders....

Hier in huis ben ik niet de enige met een hobby, ook mijn man zit niet graag stil 's avonds. Hij is erg hard bezig geweest samen met de jongens, het resultaat is een klein houten bootje. Er ontbreken nog wat afwerkingspuntjes maar vandaag was het eindelijk zover, de eerste proefvaart!!!





De jongens hebben er al een flink vaaruurtje opzitten met enorm veel plezier. De komende tijd worden er nog de nodige metertjes ingebouwd, het bankje bekleed en een stuurtje geplaatst. Er zit een electrisch motortje in met nu nog een handroertje. Een metertje zal straks moeten aangeven hoe vol (of leeg) de accu is, dat scheelt peddelen met een lege accu.

Het bootje heeft overigens ook nog een naam nodig, originele ideetjes zijn welkom!!

Vanavond ga ik weer verder met een nieuw jasje, hopelijk is die morgen toch wel weer af. Mijn zus wil graag weten waar haar jurk blijft, snel maar eens aan beginnen dus. :)

Groetjes Denise

2 opmerkingen:

Unknown zei

Hoi,
Prachtig bootje, maar hoe maak je die. Heb je iedeeën en tips hoe ik die ook kan maken
MVG
Jeri

Stoffenjunkie zei

Hallo Jeri,

Mijn man is met de jongens aan het bouwen geweest. Inmiddels zijn ze eruit gegroeid, mocht je interesse hebben in het bootje dan kun je me een berichtje sturen. Hij is nooit helemaal afgemaakt, er is wel veel plezier mee gemaakt. Met wat werk kun je er een prachtig bootje naar eigen hand van maken.

Groetjes Denise