maandag 22 februari 2010

Zo weet je niet waar je aan beginnen moet.....

En vervolgens ben je zomaar met 3 projecten tegelijk bezig... :)

Ben uit de voorraad (jaja van de rits tot aan de voering, niets hoeven kopen) een jasje aan het naaien naar een patroon van Zwergenmix van Farbenmix, borduurtjes van Kleiner Himmel (Kleiner Kitz). Van dezelfde buitenstof nog een grotere jas geknipt, ook daarbij zit een rits uit eigen voorraad alleen de voering zal ik moeten kopen.



Daarnaast ook nog een boxkleed voor vrienden. Had er laatst al een wagenpak voor gemaakt maar twijfelde nog over de geschiktheid qua timing, maat en of het ook leuk is voor een jongen. Nou, opgelost, ze hebben een ongewone maat box en willen graag een boxkleed, de stoffen heeft ze zelf uitgezocht dus nu zit ik qua kraamkado altijd goed.




Morgen is de stoffenwinkel weer open dan kan ik er fiberfill bijhalen. Dan wil ik het jasje eigenlijk al afhebben en de bovenzijde van het boxkleed ook klaar hebben. Mooi streven maar of het lukt nu de jongens vakantie hebben en het helaas helemaal geen buitenspeelweer is met die regen.

Groetjes Denise

1 opmerking:

LiLa zei

Mooie jas! Heb hier ook een hele verzameling lintjes liggen maar vind het soms nog moeilijk om ze te combineren/ waar ze te gebruiken. Als ik die jas bij jou zo zie liggen begint het bij mij ook al te kriebelen om er aan te beginnen ! Dat zal dus mijn volgende stuk worden ...