dinsdag 19 januari 2010

Eindelijk voor mijzelf een warme Pellworm

Het duurde iets langer dan verwacht (schooldamwedstrijden, kapotte wasmachine, nieuwe wasmachine, zwemlessen) er kwam echt van alles tussendoor maar gisteravond toch afgemaakt.

Lastig te fotograferen, de stof is een dubbelzijdige fleece (heel lastig dik onder de naaimachine en de coverlock), de lockmachine had er gelukkig geen problemen mee. De boordstof om de zakinsteek is donkerder dan op de foto, vrijwel gelijk aan de bruine fleece maar komt gek genoeg lichter dan de rest op de foto.

Maar goed, hij past en is heerlijk warm, ben er blij mee.



Groetjes Denise

4 opmerkingen:

rietjetoet zei

ooh da's een mooie fleece... lekker warm he die doubleface fleece. Ik heb er mijn pellworm ook mee gemaakt en draag m nu vaak

Jessica zei

En hoe valt de Pellworm? Ben je tevreden met het model? Ik vind dat je hem erg mooi hebt gemaakt. Ik twijfel of ik dit model voor mezelf moet kopen. Hij ziet er namelijk leuk uit.

Groetjes, Jessica

Stoffenjunkie zei

Hoi Jessica,

Op zich niet een heel bijzonder patroon, als je een Ottobre hebt met een mooi fleecepatroon dan denk ik dat je er ook veel aan hebt. Maar mocht je dat niet hebben dan is Pellworm zeker een idee om te kopen hoor!!

Vind hem heerlijk in de dubbele fleece, heb hem alweer aan vandaag maar of ik hem nog een keer in deze stof maken zou, weet het niet. Volgens mij is hij met gewone fleece of sweaterstof/joggingstof ook heel erg fijn. Heb hem voor mijn jongens van fleece gemaakt en als hij weer gewassen is het het eerste wat ze uit de kast pakken.

Groetjes Denise

Jos van KloskaCreAtief! zei

Mooie kleurencombinatie en er gaat niets boven een heerlijk warm en comfortabel vest!