donderdag 31 december 2009

Op de valreep, Amelie en Goede Voornemens....

Nog net een berichtje in het oude jaar. Heb toch nog wat af kunnen maken in deze drukke dagen. De eerste Amelie heeft borduurtjes uit de Piep Piep serie van Naehwahma.












Verder hierbij mijn goede voornemens:

- Minder treuzelen met naaiwerk, er komt naar mijn zin vaak te weinig uit mijn handen, zo wordt het nooit wat minder in mijn stoffenkast en aangezien ik stoffen kopen erg leuk vind moet daar toch wat aan gebeuren anders mag ik nog heel lang niets kopen.

- Minder snoepen, meer bewegen, erg afgezaagd maar zo langzamerhand sluipt er toch wat gewicht aan, in ieder geval meer als ik zelf zou willen.

- Minder achter de pc zitten, scheelt meteen tijd die ik aan het eerste punt goed kan besteden...

Nou, een spetterend uiteinde gewenst van deze kant!!!

Denise

Geen opmerkingen: