maandag 7 december 2009

Nog een Pellworm van fleece...

Voor Ryan had ik er al eentje gemaakt, nu was Matthew aan de beurt. Omdat het vest van Ryan Matthew eigenlijk ook wel paste (maat 122-128) heb ik voor het gemak dezelfde maat maar genomen, die had ik immers al uitgetekend. De rits voor Matthew had ik echter wel op de maat van 134-140 gekocht dus het vestje wat langer geknipt om de rits er mooi in te laten passen.




Hij kijkt niet al te happy op de foto, hij heeft het koud en is net uit bed. Het vest vindt hij gelukkig wel helemaal super, hij laat het alleen niet zo op de foto merken.



Na 2 Pellworms voor de jongens wordt het tijd voor de mijne, heb vorig jaar dubbelzijdige fleece voor het vest gekocht dus het moet goed komen. Iemand nog tips over de pasvorm van Pellworm, valt hij groot of klein???

Groetjes Denise

3 opmerkingen:

Mariette zei

Mooi vest! Leuk borduurpatroon ook!

Groetjes, Mariëtte

Stoffenjunkie zei

Dank je... Vond hem ook wel goed te doen. De oorspronkelijke vraag van Matthew was een bloederige zombie, nou daar begin ik niet aan, dit is de gulden middenweg zeg maar. :)

Anoniem zei

Mooi geworden. Ik heb hem voor mijn jongste dochter gemaakt en ook voor mezelf. Bij ons beiden heb ik gewoon de maat genomen die we normaal ook nemen. Alleen vond ik bij mezelf de bovenarmen wat wijd, maar dat zit wel lekker om te bewegen. Succes! Komt vast goed.