dinsdag 24 november 2009

Van alles wat....

Nou de nieuwe indeling bevalt tot nu toe nog prima. Kom je natuurlijk pas echt achter als het gebruikt wordt. Nou, dat heb ik dan ook gedaan. Hieronder een vestje op bestelling, een heerlijk bolero modelletje met capuchon van nicky velours.



Samen met mijn moeder een leuk kado voor mijn zusje samengesteld. Ze woont in Barcelona en is niet vaak hier in Nederland. Met haar verjaardag dus ook niet, ze krijgt het dus via de post. Uiteraard in een leuk mandje gevoerd met een Hollands stofje. :) Nicole, alvast gefeliciteerd!!!



Hmmmm, had vna de week een berichtje geschreven over onze bakkunsten (de jongens vinden het ook altijd erg leuk om te doen). De afbeelding stond nog op het toestel, bij deze alsnog de foto. Ze zijn uiteraard allang lekker opgepeuzeld!!!



Groetjes Denise
ps. de Roberta is nu echt bijna klaar, pffff wat zit er eigenlijk veel tijd in siersteken, zakken en borduurtjes als je een broek maakt. Het duurt me alweer veel te lang, zoveel geduld heb ik eigenlijk niet. :)

Geen opmerkingen: