vrijdag 23 oktober 2009

Mijn eerste Pellworm

En zeker niet de laatste. Heb deze voor Ryan gemaakt en meteen de stof en rits klaargelegd voor een Pellworm voor Matthew. Hij valt alleen veel te groot (hij heeft normaal 122-128 net als de maat die ik nu gekozen had) uit voor Ryan, hij past eigenlijk Matthew precies. Omdat ik voor hem ook al een rits heb moet die ook maar gewoon op de groei gemaakt worden anders zit ik met een te lange rits.



Ryan moet altijd een beetje gek kijken op de foto, normaal heeft hij hele mooie grote blauwe ogen... :) Ook moet ik nog wat Soluvlies wegwassen.





Volgende week dus maar aan de slag voor de Pellworm voor Matthew in maat 134-140. Zelfde stof, andere borduurtjes. Hij wil er graag een zombie op (tja hoe komt hij erbij) maar dat gaat mooi niet door, moet nog een Gulden middenweg zien te vinden.

Groetjes Denise

Geen opmerkingen: