vrijdag 18 september 2009

Pureh Amelie maat 98-104

Na het maken van 2 winterjassen eerst weer even wat eenvoudigers. Geheel UWYH, ik probeer het nog vol te houden tot de lappenmarkt in Utrecht, heb een Kruidvat kaartje voor de 2e periode dus moet nog even doorzetten. Enige wat ik toesta is bv een deelbare rits en een passende voering als ik jassen maak.

Maar goed, gisteren deze Amelie gemaakt in maat 98-104, afgewerkt met de cover. Heb de capuchon zo vergroot dat hij over de hele hals gaat, zomen met lila coversteken. De gestipte tricot heb ik geknipt uit een Hema overslagjurkje die ik in de uitverkoop kocht. Borduurpatronen uit de Pureh serie van Huups.







Nu dan toch maar weer beginnen aan een volgende winterjas, van het weekend gaan de jongens varen met papa, mooi tijd om mezelf op zolder op te sluiten.

Groetjes Denise

Geen opmerkingen: