donderdag 24 september 2009

Ben ik weer....met alweer een jas. Deze keer in Matrushka style, het is weer een Jade in maat 110-116, de mouwen heb ik wat breder gemaakt en ook de capuchon wat aangepast, hij leek me anders zo hoog worden bij de hals vooraan, de vorige had ik al niet met rits tot bovenaan gemaakt, nu heb ik de capuchon afgerond weg laten lopen.



De borduurmachine is weer flink aan het werk geweest. De ornamenten velvet van Bizzkids is nu echt op, meer als een Romo kan ik niet meer maken, gelukkig heb ik nog veel meer geschikte stoffen voor jassen liggen, ook deze jas was op de voering en rits na weer UWYH (Use What You Have)






Nu ik de jas afheb ga ik dan toch maar echt beginnen aan een vreselijk klusje, de wollen jas van mijn man heeft nieuwe voeringmouwen nodig. Ze waren aan het wegkerven dus hij had ze er maar uitgetrokken en weggegooid!!!!! Helaas heb ik daardoor geen patroon voor de mouw, met wat tips op Sancho heb ik nu toch een mouw getekend en geknipt, hopelijk wordt het wat.

Groetjes Denise

1 opmerking:

illeana2008@hotmail.com zei

Prachtig wat jij kan maken!

Maak je ook zulke jasjes op bestelling?
Ik zie deze niet meer op je verkoopsite staan.

Groetjes!