dinsdag 24 februari 2009

Hier dan het resultaat van het mouwloze shirt uit Ottobre Woman 2/2007. Shirts in de winkel zijn vrijwel altijd te kort voor mij (of worden na een paar keer wassen te kort). Nu ik eindelijk de bandgeleider onder de knie heb kan ik in een uurtje klaar zijn. De tricot is er eentje van 3 euro bij de Stoffenkraam vandaan. Op Sancho lees ik dat vele hem te slap en rekbaar vinden, ik vind het een heerlijk zachte rekbare tricot. Ik heb meerdere kleuren gekocht dus ik ga mezelf de komende weken voorzien van veel lange shirtjes, hemdjes en topjes denk ik maar.
Zo ziet het er nu na de tips op Sancho uit bij mijn biezen, de achterzijde en de voorzijde. Wel vind ik ze eigenlijk te smal, ik wil op Ebay.com proberen een universele in een bredere maat te kopen binnenkort. Nog een klein nadeel vind ik de rekbaarheid, bij de halsje van de jongensshirts rekt het weinig mee, dan is de hals al snel te wijd bij het dragen of als ik het smaller maak, te krap om over het hoofd te gaan. Nu hebben mijn zoons kleine koppies dus het gaat netaan. De steeklengte staat bij deze plaatjes steeds op nr 4 (het allerlangst) en nog vind ik de steken best dicht opelkaar.





Geen opmerkingen: