maandag 23 februari 2009

Een productief weekend...

Ruim een jaar geleden heb ik in een opwelling de bandgeleider voor de Janome CoverPro gekocht. Een duur geval maar het leek me zo fijn om van die mooie tricotbiesjes langs shirts te kunnen maken dat ik de gok gewaagd heb.

Helaas, een en al ellende met dat ding. Het resultaat was bedroevend. In de la met dat ding dus.

De afgelopen week heb ik heel wat tips gekregen op Sancho en dit weekend eindelijk de tijd om het nog een keer uitgebreid te testen. Het resultaat is hieronder te zien. Twee shirts uit een Ottobre voor mijn Apekoppen.... Het velours heb ik zelf gesneden, leek me voor mijn jongens erg toepasselijk.










Weer helemaal blij met het apparaat. Enige tijd geleden heb ik een kleine berg tricot bij de Stoffenkraam besteld. Mooi moment om meer te oefenen met de bandgeleider en mezelf te voorzien van shirts en hemden die lang genoeg zijn. Vooral in de winter heb ik altijd last van een koude rug omdat mijn hemdjes te kort zijn. Morgen hierover meer:



Geen opmerkingen: